ανακατεύθυνση

ναυαγήσαμε στο σμήνος τρελών ανθρώπων

16.1.11

ένας κλέφτης,ένα θύμα κ ένα αυτοκίνητο

Σε ένα ημερολόγιο παλιό,κιτρινισμένο που τυχαία αντάμωσα μέσα στα ανακυκλώσιμα σκουπίδια ,ξέθαψα την ακόλουθη αλληλογραφία.

Φραγκφούρτη, 3.4.1964
'Αγαπητέ κύριε Μπράουν,
Θα προσέξατε ασφαλώς οτι το αυτοκίνητό σας, το οποίο είχατε παρκάρει στην οδό Γκαίτε,εκλάπη.Εγώ είμαι ο κλέφτης.Κι επειδή διατηρώ καλές σχέσεις με το κλαπέν αντικείμενο, ήθελα να σας κάνω μια πρόταση : στο εσωτερικό του αυτοκινήτου σας βρήκα έναν χαρτοφύλακα γεμάτο επιστολές και έγγραφα. Τα χαρτιά αυτά δεν έχουν καμοιά σπουδαιότητα για μένα, ενώ αντίθετα για σας είναι απολύτως αναγκαία. Θα τοποθετήσω τον εν λόγω χαρτοφύλακα πίσω από το σπίτι σας,επί της οδού Γκαίτε, αρ. 4, αν κι εσείς από την πλευρά σας συμφωνήσετε να μου παραδώσετε τα χαρτιά του αυτοκινήτου σας. Η παράδοση θα γίνει με τον ίδιο τρόπο και στο ίδιο μέρος όπου θα παραλάβετε το χαρτοφύλακα σας.
Μετά τιμής
ο κλέφτης του αυτοκινήτου σας

Φραγκφούρτη, 5.4.1964
Αξιότιμε κύριε κλέφτη,
Δέχομαι την πρότασή σας, επειδή τα έγγραφα που εχετε στα χέρια σας ειναι εξαιρετικά σημαντικά για μλενα.Τα χαρτιά του αυτοκινήτου μου,δηλ. του αυτοκινήτου σας,θα τα βρείτε όπως συμφωνήσαμε σε 24 ώρες πίσω από το σπίτι.
Ειλικρινώς υμέτερος
Μαξ Μπράουν

Φραγκφούρτη, 7.4.1964
Αγαπητέ κύριε Μπράουν,
Είναι αλήθεια οτι η επόμενη δόση του φόρου κυκλοφορίας του αυοκινήτου ανέρχεται στο ποσόν των 246,97 μάρκων και πρέπει μάλιστα να πληρωθεί αυτή την εβφομάδα ;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
Ο κλέφτης σας

Φραγκφούρτη, 9.4.1964
Αγαπητέ κύριε κλέφτη
Βρίσκομαι στη δυσάρεστη θέση να σας πληροφορήσω οτι πράγματι η δόση του φόρου κυκλοφορίας του αυτοκινήτου πρέπει να πληρωθεί αυτή την εβδομάδα-και μάλιστα απευθείας στο Υπουργείο Οικονομικών.Περαιτέρω καθυστέρηση από μέρους σας θα οδηγήσει σε σημαντική επαύξηση του οφειλόμενου ποσού.
Ειλικρινώς υμέτερος
Μας Μπράουν
Υ.Σ. Μην ξεχάσετε επίσης να πληρώσετε την ασφάλεια.

Φραγκφουρτη, 10.5.1964
Φίλτατε κύριε Μπράουν,
Συγχωρήστε μου το επείγον της απαντήσεως μου,αλλά για πέστε μου,σας παρακαλώ,είναι δυνατον ένα τόσο μικρό αυτοκίνητο να καταναλώνει τόση πολλή βενζίνη;Εκτός των άλλον,σας πληροφορώ οτι ο αριστερός τροχός χάνει αέρα.
Δεχθείτε την έκφραση των πλέον φιλικών συναισθημάτων μου.
Ο κλέφτης του αυτοκινήτου σας

Φραγκφούρτη, 12.5.1964
Ξέχασα τελείως να σας γράψω οτι το αυτοκίνητο έχει επείγουσα ανάγκη καινούργιων ελαστικών.Η κατανάλωση βενζίνης είναι πράγματι υπερβολική,όπως παρατηρήσατε εύστοχα και σεις ο ίδιος.Ξέρατε φυσικά εκ των προτέρων οτι πρόκειται για ένα πολύ παλιό αυτοκίνητο.Λόγω της εργασίας σας είστε υποχρεωμένος να χρησιμοποιείτε πολύ το αυτοκίνητο,γι΄αυτό σας συμβουλεύω φιλικά να αγοράσετε αμέσως καινούργιο μπουζί.
Με τις καλύτερες ευχές μου
Μαξ Μπράουν

Φραγκφούρτη, 18.5.1964
Αγαπητέ κύριε Μπράουν,
Το υπουργείο Οικονομικών μου ζητάει ένα συμπληρωματικό ποσόν 698,57 μάρκων,πληρωτέο εντός δέκα ημερών.Σημειώστε ακόμα οτι τα καθίσματα έχουν τα χάλια τους,ενώ το αριστερό φλας δεν λειτουργεί.Μήπως θα μπορούσατε να μου συστήσετε κάποιο φτηνό γκαράζ;Το αυτοκίνητο δεν παίρνει εύκολα μπροστά και χρειάζεται ζέσταμα.Λάβετε υπ'όψη σας οτι προς το παρόν πληρώνω 50 μάρκα για το γκαράζ.
Με φιλική εκτίμηση
Ο κλέφτης σας

Φραγκφούρτη, 23.5.1964
Αγαπητέ κύριε κλέφτη,
Δεν έχετε άλλη επιλογή:πρέπει να πληρώσετε το φόρο κυκλοφορίας του αυτοκινήτου.Εχτές το βράδυ θυμήθηκα οτι τα φρένα δεν λειτουργούν.θα πρέπει να επισκεφθείτε κάποιο συνεργείο το ταχύτερο.Επί τη ευκαιρία,ζητήστε να σας επιδιορθώσουν και τη στέγη.Με τον παλιόκαιρο που έχουμε,καλύτερα να είναι προνοητικός κανείς.
Στη διάθεσή σας πάντα
Μαξ Μπράουν
Υ.Σ. Όσο για το γκαράζ,δυστυχώς δεν είμαι σε θέση να σας εξυπηρετήσω.Καθώς ξέρετε,εγώ το άφηνα έξω.

Φραγκφούρτη, 25.5.1964
Αγαπητέ μου κύριε Μπράουν,
Μπορώ να πω οτι μάλλον ζημιώθηκα με το αυτοκίνητο που σας έκλεψα.Εχτές έσπασε το κιβώτιο ταχυτήτων.Είμαι ένας φτωχός και τίμιος κλέφτης και δεν είμαι σε θέση ν'αντιμετωπίσω παρόμοιες δαπάνες.Σας παρακαλώ λοιπόν να το πάρετε πίσω έναντι ενός λογικού ποσού.Ελπίζω οτι η προτασή μου θα σας βρει σύμφωνο.
Με εκτίμηση και αφοσίωση
Ο κλέφτης σας

Φραγκφούρτη, 28.5.1964
Φίλτατε κύριε κλέφτη του αυτοκινήτου μου !
Είναι στ'αλήθεια κρίμα που διακόπτετε την ευγενική μας αλληλογραφία με την απροσδόκητη αυτή απόφασή σας.Μου κλέψατε το αυτοκίνητο και ανακάλυψα επιτέλους γιατί ο καλός θεός μου έδωσε δυο πόδια... Άρχισα και πάλι να κάνω μακρινούς περιπάτους.Έχασα αρκετά κιλά περιττού λίπους.Η καρδιά μου λειτουργεί και πάλι στην εντέλεια.Ξέχασα τα προβλήματα που είχα με το στομάχι μου και η οικονομική μου κατάσταση βελτιώθηκε αισθητά,Κι έρχεστε τώρα και μου προτείνετε να το ξαναπάρω;Επ΄ ουδενί λόγω ! Αρνούμαι κατηγορηματικά και δεν πρόκειται να δεχτώ,ακόμα κι αν καταφύγετε στη διακαιοσύνη.Εξάλλου δεν αποδέχομαι κλοπιμαία.
Με τους πλέον φιλικούς χαιρετισμούς
Μαξ Μπράουν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου